نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دو سوم آلمانی‌ها از صدراعظم این کشور ناراضی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
گل سوم سپاهان مقابل تراکتور روی اشتباه عجیب پورحمیدی و آقاجانپور به ثمر رسید.
سپاهان در شرایطی پا به مسابقات لیگ بیست و سوم خواهد گذاشت، که خلا قابل توجهی در کمربند میانی این تیم دیده می‌شود.
تیم جودو بانوان بلاروس عنوان قهرمان نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز را از آن خود کرد و تیم ملی «الف» نایب قهرمان شد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
آیت الله نوری همدانی، صرف دو سوم سهم امام برای زلزله زدگان شهرستان خوی را مجاز شمرد.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریبا دو سوم مردم آلمان خواستار استعفای وزیر دفاع این کشور هستند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم با اشاره به اینکه حاکمیت موفق بر مبنای علم است، گفت: الان مشاهده می‌کنیم که گرانی دلار به عرش برین رسیده و دو سوم ثروت ما معلمان پوچ شده است. این به این علت است که مدیریت علمی وجود ندارد و مشکل کار این است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ارتش روسیه بیش از ٧۵ درصد زیرساخت‌های اوکراین را هدف قرار داده است.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
درهای طبقه سوم موزه رضا عباسی در حالی به روی دو نفر از بازدیدکنندگان پلمب شده بود که آنها هنوز از موزه خارج نشده بودند.
دو اقتصاددان آمریکایی تاکید کردند که همه نشانه ها حاکی از آنست که چین و سپس هند دو قدرت بزرگ اقتصادی در جهان خواهند بود و از آمریکا پیشی می‌گیرند.
اوضاع برخلاف پیش‌بینی‌ها طی یازده بازی ابتدایی برای هافبک شماره ۸۸ سرخپوشان پیش نرفته و او بیشتر بازی‌ها را به عنوان نیمکت‌نشین دنبال کرده است.
شماره سوم دو فصلنامه علمی مطالعات اسناد میراث‌فرهنگی توسط پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری چاپ و منتشر شد.
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی ادعایی عنوان کرد که بیش از نیمی از غلات صادر شده از اوکراین به نیمه جنوبی جهان و کشورهای نیازمند رفته است.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی تیم سوم المپیک را شکست داد.
رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید اورتون، هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده است. گروهی که مخالفت این پیراهن جدید هستند می‌گویند نگران از دست رفتن سنت و تاریخ باشگاهند.
تنها نماینده ایران در روز سوم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از رسیدن به مدال بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ